keskiviikko 4. toukokuuta 2011

töööt

Hmm.. Tänään taas vaihteeks oon kipee enkä tietystikkään oo koulussa..

Mun unet oli taas vaihteeks tosi mielenkiintosii.. Oon nähny yhen niistä jo aikasemminki :--D
Aloin nukkumaan joskus tossa 2 aikoihin ja sit heräilin koko aja :/
Kattelin tossa äsken Morsiandietti- ohjelmaa, ja kuten nimestä voi päätellä, niin siin on
Paljon kuntoilua :--D Ja minä tietenkin istuin nenä kiinni ruudussa ja mässäilin sipsejä.. Hyvä minä.

Huomenna sitten pitäis kai selviytyy kouluu.. En tiiä miten jaksan :--D Must on tullu kamalan laiska.
Enkä oo kyllä tehny mitään läksyjäkään, mut mitä väliä :--D Eipä niitä kuitenkaa kukaan kattois.

Oon täs kelaillu et voisin tehd sellasen huonebloggauksen sen jälkee ku ollaan muutettu ja saatu kämppä muutenki viisaan näköseks :--D Jos se nyt edes mahtaa onnistua.. Luulisin ettei siitäkää tuu mitenkää kotosaa tai hienoo.. Enkä mä osaa päättää et tungenko sinne seinille julisteita vai en.. Oishan mulla pari sellasta Marilyn Monroe- tauluu, mut vaan yks yhestä sarjasta, ja siihen sarjaan kuuluu kai jotain 3 tauluu, ja eipä mulla tietenkää oo varaa ostaa niitä.. Ja sillon kun ostin ton yhen taulun, ni siin kaupas ei edes ollu sitä yhtä tauluu enää :--D En sitte tiiä et onko niit tullu lisää, vai onko ne kaikki jo otettu pois myynnistä.. 

Eli tossa on kuvaa siitä sarjan taulusta mikä mullon. Joo toi kuva on vähä huono, mut en jaksanu alkaa ottaa parempii :--D Tosta siis pitäis saada myös ne 2 muuta tauluu, jotta ne viittis laittaa paremmin seinälle :--D



Ja tossa on se toinen taulu, joita ei tainnu olla ku vaan tollasia. Mut jos joku tietää et tohonki on viel sitä samaa sarjaa, ni vois kertoo mulle et mis niit on :--D

Mut taidanki nyt mennä tekee täst ruokaa ja miettii sitte eteenpäi että mitä tekee :--D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti