maanantai 23. toukokuuta 2011

-oho :D

En ookkaa pitkää aikaa kirjotellu tänne. Okei okei, en oo jaksanu XD Oon aina meinannu mut sitten kaikki on vaa alkanu sanoo; 'No kirjota sitte huomenaa, ei sun tänää tarvii' :--D Ni sit se on vaa jäänyt...

Joo, tosiaaa.. Muutettiin eilen siitä yksiöstä pois, jee ! Onneksi pääsi pois siitä pienestä ahdistavasta luukusta :--D ! Jalat on vieläki ihan paskana kaikesta kantelemisesta.. Oon nyt yrittäny saada mun huonettakin viisaamman näköseks sitä huonebloggausta varten :--D Tykkään tästä olohuoneesta tosi paljon, täs on vaan sohva ja tollanen pyörivä nojatuoli, ja nyt mutsi on tunkemassa tähän jotain rumaa puupöytää, joka ei sovi tähän yhtään... Sillä ei oo sisustus silmää sitten yhtään ! Kaiken lisäksi toi pöytä on vanha naarmuinen ruokapöytä ! Ärr en tykkää yhtään, ja jos sanon mielipiteeni esim vaikka; 'Mun mielestä toi pöytä ei todellakaan sovi tähän olohuoneeseen, et en haluis sitä siihen, koska se ei sovi...' Niin saan huudolla takaisin vastauksella; 'NO EHKÄ SINÄ ET HALUA, MUTTA MINÄ HALUAN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111' En jaksa tollasta. En kai sais sanoo mielipiteitäni, kun en saa edes omaa huonetta sisustaa niinku haluan... )--:

Mutta joo, täs ei oo nyt tapahtunu mitään kovin erikoista :--D Leea kai taas tulee meille tänää, kun se haluu nähdä tän uuden kämpän ku se ei oo vielä täällä käynyt. En nyt keksi mitään enempää kirjotettavaa :--D

1 kommentti:

  1. toi on tosiaan vituttavaa, itekkin sain uuden huoneen, ni heti mutsi toi ruman kaapin sinne, ko se halus, oma huone pitäis tosiaan saada sisustettuu sillai ko haluu =D

    VastaaPoista