lauantai 28. toukokuuta 2011

-örörör

Didi, ei oo taas tullu kirjotettuu pitkään aikaa..

Mulle ei oo tapahtunu paljoo mitään erikoista, tai en ainakaa muista et ois :--D
Mut ainaki oltiin pe-la Jetrol yötä med. Leea, Touko, Jetro ja meiksi ♥ meilloli kivaaa :3

Täs pari kuvaa;
 Täs Leea soittaa Jetrolle :--)

 Täs pojat nukkuuu ja Leea stalkkaa niit.

Täs me yritetään saada Leean kaa Pokémoneit takas palloihi.

Sellast sillo :--D Hehe.. Mun ois pitäny mennä Poriin Ajtenin luo eilen, mut mullei sit ollu rahaa :--( Maanantaina pitäis mennä Your Move- tapahtumaan kattoo; 
Snow white's Poison Bitee,
Disco Enseblee,
Jimi Constantinee ja
Reckless Lovea

mut en tiiä onko mulla sinnekkään varaa lähtee ! 
 
Hmm, mulla on kyllä huonojakin uutisia... R.I.P Karita

Karita on siis mun serkku :--( Lepää rauhassa rakas ♥


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti