torstai 5. toukokuuta 2011

...

Hmm noh, tänää hiukan surullisemmissa fiiliksissä..
Oon vaa nyt kelannu kaikkee mennyttä.. entisii frendei & aikoi.
Mä hauisin ne takas.. ne on ollu mun elämän parhaint aikaa, eikä mikää koskaa
tuu muuttaa sitä..

Kaipaan paljo myös niit, jotka on nyt taivaas enkelein...
varsinki Anni.. lepää rauhas rakas.. ♥

Mut on täs päiväs ollu paljon hyvääki. Esim Leea (Meidän ihanin basisti♥) oli meillä.
Ja ääniteltii akustisii biisei, tai no Leea soitti kitaral basson osuuksia biiseistä.
Mua vaa jäi vähän häiritseen ku tää mun flunssa muuttaa mun äänen tyhmäks ja sitten
kesken biisin mun ääni meni sellaseks vammaseks D--: Mut jouduttii 'äänittään' mun kameralla,
koska eihä mul himas mitää äänityslaitteit oo O: Tokihan myös se kamera muuttaa ääntä paljon..
Vähän muokkailen sitä ja otan turhia pätkiä siitä pois.. ja kai sit laitan ne jonnekki. Täytyy nyt kattoo
et millasii niist tulee..  Muokkailen niitä täs kohta ku saan ne eka siirrettyy koneelle, ja laitan ne sitte kai erillisen merkintän tänne.. jos laitan.

Joo no tos tollai pätkä.. JA TOI KUSEE IHA VEEE ITSUTI. oon eri kuulonen liven.. ):

Älää pliis sit kuolko :C

Lopetan nyt teidän järkyttämisen (--: heipa. Ja joo.. en tiiä et täst ei tullu kovin pitkä sydeemi tänää, ku en oikein keksiny (ainoo hyvä tekosyy) mitää kirjotettavaa. Mut tulipa nyt sit tääki kirjotettua. :--D

2 kommenttia:

  1. IHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANA KADA , ihana äääni suul aaaahhahaho sun pitää sit laulaa mulle nam ;____________; <3 oikeesti grauh !!!!!

    VastaaPoista
  2. vähän ihanaa lukea jotain tämmöisiä vanhoja postauksia sulta :D♥ luin näitä iha innoissani ::D

    VastaaPoista