keskiviikko 7. joulukuuta 2011

My heart is broke, but I have some glue



hohhoh. Joo ..

Tulin just töistä, ja oon ihan sika väsyny. Tekis mieli vaa mennä nukkumaan , mut siinä menee sitte koko ilta eikä se oo kivaa |: Joten päätin pyytää Janicaa meille .. Tänää ois kyllä ollu Jennyn synttärit, mut töiden takii en sit päässy sinne.. Harmi, mut aina ei voi voittaa..

Makeki kävi tänää sanomassa et ois pitäny mennä yhtee juttuu joka alkaa puoli 3, mut en sitte päässy sinnekkää ku mulla oli kolmee töitä D: Enkä viittiny mennä puoltatuntii myöhässä sinne ..


Oon nyt yrittäny löytää kaikille joululahjoja, mut ei täältä mistää meinaa löytää D:: Pitäis kai lähtee Jyväskylää ettii mut ei oo rahaa |:<

Tai no, kaikkiha sanoo et; "Emmä tarvii mitää!" Mä en vaa jaksa uskoo siihe : D Kyllä kuitenki kaikki aina jotain haluaa, vaikkei mulla nyt ikinä paljoo varaa ookkaa ostaa mitä hienoo tai kallista, kyl mä silti haluan ostaa mun ystäville jotain, mulle tulee tosi epäkohtelias olo jossen osta kellekkää mitää, ja ite kuitenkin saan lahjoja..

Ei kai mulla sitten tässä muuta 0: see ya !

1 kommentti:

  1. hei kulta sun pitää kirjottaa enemmä ku sun blogi on just nii ihana<3

    VastaaPoista