torstai 29. joulukuuta 2011

mulla on taas jääny tää kirjottaminen vähän .. |:

Mulla on ollu aika 'hilpee' yö :D 
Alkuillasta veppailin Tiian kanssa, mut sitte se meni nukkumaan ja jäin jammailee ihan yksin ): yhyy. 
no, mutta ei se mitää :D iha hupsua mulla oli.. 

                                             löysin meidän vaatehuoneesta tollaset kuulokkeet (:

Btw, katon tässä Postimies Patea, tästä on tullu ihan tyhmy )8 lol. just tollanen perus nykyaikane, et lapset ei tajuais yhtään mitään ... Ja mikä ihmeen helikopteri ? ei sillä mitää helikopteria oo ): 
Mun mielestä on tyhmää kun kaikista vanhoista hyvistä lastenohjelmista tehään tollasia tyhmiä 0:

En nyt keksi enää mitää kirjotettavaa, mulla kyllä oli äsken mielessä vaikka mitä mutta.... |: 

sitten tässä pari vanhaa & hassua kuvaa c: ;



 XDDDD tää mun oli pakko lisätä, tää oli jotenki huvittava 0:


 lol ku joku oli vielä pikkunen ja laiha (8♥







eipä mulla muuta (8  heyys ! ♥

2 kommenttia:

  1. nawwwwww pikku kada<3 mitennii jäit yksi, juttelin sun kaa vaikka mite pitkää D8

    VastaaPoista