torstai 8. joulukuuta 2011

Anger and agony, are better than misery

Mullon soinut koko päivän (tai sen ajan mitä oon ollu hereillä) päässä se Britney Spearsin kappale Criminal
.___. Pakko kai alkaa kuuntelemaa jotai muuta et unohtaisin sen Britneyn biisin : D 

Toi äiti tuolla kyttää että se pääsis koneele, mut oon datis enkä aijo päästää sitä vielä tähän :D Juokoot vaikka ton pannullisen kahvia siinä välissä (: 

Mä en oo tehny tänää oikei muuta ku nukkunu sohvalla ja käyny koneella :D en oo jaksanu mennä minnekkää |: 

lol, joo aika turha postaus mutta, ei se haittaa:D
                                                             siinä musta oikee edustus kuva :D
Mut ton kuvan oikee tarkotus on noi linssit.. lol  : D

Musta on alkanu tuntuu et äiti on riippuvainen koneesta, koska jossen heti päästä sitä tähän, ni se alkaa huutaa ja raivoo, heittelee tavaroita päin seinii 0: Ja valittaa mulle et oon liikaa koneella, vaikka se ite on todellisuudessa monta kertaa enemmän tässä kun minä.. Mielestäni en ees oo paljoa koneellaa, tai oon ainaki paljon vähemmän mitä ennen.. Nyt lopetan tän postauksen, ja päästän ton äkäpussin ( : DDDD ) tähän ennenku se saa todellisen raivokohtauksen.. 

♥ KAHVI

2 kommenttia: