torstai 9. kesäkuuta 2011

-mansikkaa!

En _taaskaan_ oo kirjottanut pitkää aikaaa, mut AH ihanan lämmin ! ♥

Oltiin tos maanantaina ja tiistaina Leean kaa Mansikkaniemes uimas ja ottamas aurinkoo..
Meil oli tosi kivaa ja otettii pari kuvaaki, mut en taida niit tähän laittaaa (syistä että, en tykkää bikinikuvista. ).

Ja sit eilen oltiin Pikku pentinniemessä ''Nakurannassa'' uimassa. Sinne ei tullutkaan kamera mukaan :D Mut kivaa oli kans ! No, sit Leea joutuki lähtee ja sen tavarat jäi meille :D Kai se tulee tänään meille yöksi, ni se ottaa ne sit mukaa. (:

Että kivasti tää kesäloma on alkanu !

Eilen olin kans Kurren kaa kahvil ! sit se tarjos mulle jäätelön, ja iha chillisti lähdin kävelee koulul päi, kunnes mun piti soittaa Leealle et mis mä asuin ku en oikeesti enää muistanu? XD  Ehkä se pahalle haiseva roska-auto sai mun pään sekasin ?  Vitsi kun kello on jo noin paljon ! Joo.. nukkuminen on yli arvostettua. Mut eikai sille mitään voi jos nukuttaa o:

Kuuntelin taas pitkästä aikaa Metro Stationii ! Tällä koneella on vaan joku sitä vastaan, ku tahtoo heti alkaa tökkii ku kuuntelee, ja sitten ei oo koskaa ollut näin huono laatu o: Yritän sitten ettiä Youtubesta jotain vähän laadukkaampaa, kun se mitä joskus kuuntelin, oli hyvä laatunen, mutta siihenkin yllätysyllätys tuli se sydeemi ettei sitä voi katsoo suomes -.- Niin käy kaikille hyville biiseille ! Tyhmää )--:

Nyt mä kai lopetan ja jään ettimään Kelsey biisist parempi laatusta versiota. Heissuli ! ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti