perjantai 10. kesäkuuta 2011

-huone bloggaus ja vähän muuta ! :3

Joo, eli tos joskus lupasin tehdä sen huone bloggauksen, joten nytpä päätin tehdä sen.. Mun huone oli vaan hiukan sotkunen enkä jaksanu siivoo sitä : D anteeksi... mutta asiaan;






Joo, siinäpä se :''D Ei ollut mitenkää erikoinen huone.. :D

Mutta toiseen asiaan. Olin eilen Hillan kanssa Jyväskylässä kattomassa leijonia (: ! Harmi vaan ku multa loppu akku kamerasta, enkä saanut kun yhden kuvan ja sekin on aika tylsä, mut kai mä sen voin tähän laittaa :D ;


Hmm huomaatte varmaan, ettei mikään paras mahdollinen kuva...




Ton jälkeen, me jäätiin sitten oottaa nimmareita, mut eipä me saatu kun Immoselta nimmaritt ):
En jaksa tunkee siitä nyt kuvaa :D

Sitten oltiin telttailemassa Leean kanssa ! Tosin teltta olin Leean ja näiden katoksessa XD Mut kivaa oli ! Siitäkin siis muutama kuva;



Mä en tosiaankaan tiedä mitä tälle laadulle tapahtui ! Meillei todellakaa ollu tollasii silmäpussei XD



Mut jooo eipä mulla kai muuta... Mä lähden nyt nukkumaan ku ei tullu yöl nukuttuu...
Öitä
&
 let's party !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti