tiistai 17. heinäkuuta 2012

yes, I'm here for you.

Hmmh, tää mun kirjottaminen on taas vähä jääny, koska mua ei oo vaa yksin kertasesti kiinnostanu. |:
Mut joo, eka mitä mun on pitäny kirjottaa jo kauan sitte on se et, käytiin Janican, mummon, papan & mutsin kans tuurissa ja sieltä tarttu mukaan mm. Popcorn lehti, Jack Sparrow lastenkuoharii, tietystikkin suklaata & muuta syötävää |: yms..

Sitte oonki melkei hengaillu vaan himas |: Saarijärvellä oli markkinat tossa joku aika sitten ja ostin sieltä uuden huulikorun (joka on nyt jo roskiksessa) , pääkallo toppi, metrilakuja & Paavo Pesusieni -karkkeja
Siitä jonkun ajan päästä, menin käymään stadissa, olin siellä kolmepäivää. Ekan yön olin Tiian & Jennin luona c: ja meillä oli kivaa Jennin ernupipon kanssa :D Toisen yön olin Ronin luona Jopin kanssa (--: No, siinä sitte Roni tais mennä ruokavararikkoon ||= hehe... Kolmannen yön olin Juholla Järvenpäässä ... Siitä illasta en välttämättä halua puhua koska tapahtu jotain helvetin hämmentävää, sillä tapasin ihmisen ketä en ois halunnut tavata  :'D Aamulla sitten menin junalla Riksuun ja lähdin takasin srj ..

Viime viikonloppuna olin Nitan luona Suonenjoella ja siellä oli Mansikkakarnevaalit :--D Siellä käytiin kattomassa Freemania, Vicky Rostia & Dannya :D

Tänää tulin Jennalta, ja meillä oli hiukan epäonnistunu Pirates Of The Caribbean -maratooni :D:D mut hauskaa oli !
Mutsi tosiaa teki mulle 'verhot' muutamast seinälipusta :D
Tähän loppuu voisin heittää jtn kuvia |=









tässä on mun ja Ronjan lehmä mafia |=

♥; kahvikone

4 kommenttia: