torstai 19. heinäkuuta 2012

auttakaa, en saa sammumaan aivojen valoa, auttakaa, en saa sammumaan silmien paloa

Oon saanu mun kirjottelu innostuksen taas takasin & ajattelin et voisin kirjottaa vähän useemmin taas o: 
Eilen näin Saraa ja kävin sen kans pizzalla (--: Sitte illemmalla ko ei ollu mitää tekemistä, siivosin mun vaatehuoneen |= sitä pölyn määrää ... Ihan kiva fiilis kuitenki sit tuli ko sain sen siivottua. Janica tuli meille illemmalla yöks ja tehtiin jotain Lidlin nugettei (8 

Tänää olin Jyväskylässä Miskan kaa, jeje hauskaa oli (--: Oltiin nii badass et käytiin Lillijunas ja katottii ko kaikki oli ihan kateelisii & vittuuntuneita ko he ei päässy sinne B)))) heha. Jkl näky aika paljon tuttuja o: Huimasti jopa yks niistä moikkas :D:D No, eipä tuo varmaa mun elämää kaada.. Miska kävi ostamassa kiinalaisesta jotain öö kanoja jolle oli tehty jtn (melkei muistan mitä) ja ne oli ihan vähän rasvasia :D:D yh. 
Suurimmaks osaks vaa istuttiin ja pyörittiin kaupoissa.. Matkalla himaa ajattelin mitä jouduin kokemaa viimeks siinä samassa bussissa :---D Istuin sillon kans takana ja siinon vessa ihan vieressä ... Tietysti ovi oli auki ja se vessa hais ihan kamalalle :D Sitte vielä muutama kuva c:

tässä mä chillaillen juon teetä ja katon vanhoja salkkareita

tän hienon sateenkaaren tein kimalleliimasta :--D 
nähtiin myös Miskan kaa tuplasateenkaari(8


tässon mun rakkaat kaktukset c: ♥

tosiaa, siivosin sen mun vaatehuoneen .. 
ennen:

jälkeen:
 



tässä tosiaan komeet maisemat Lillijunasta :'D








Eipä mulla muuta, ja toivottavasti tää mun kirjotteluinto nyt säilyy edes jonkun aikaa o: 

♥; kahvikone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti