sunnuntai 8. tammikuuta 2012

hurrdurr

joo, eli oon nyt kuumeessa, ja tulin tänää Järvenpäästä takasin kotiin (:
Kiitos seurasta Juho c: jee

Mä en siellä oikeestaa ottanu kun kolme kuvaa ja nekin on kaikki Juhosta :D

Mut joo siiis mulla oli tosi kivaa ja näi, mua vaa harmittaa kun en ehtiny näkee Tiiaa )8 yhy.
oisin nii halunnu nähä, mut olin vähä aika sitte menny junaa ku Tiia laitto viestii et se ois stadis..
No ensikerrallasitten..

No mut joo voisin keksiä tähän jotain kuvia c:

tässä on mun taiteellinennäkemys suklaasta
 tässä on juhon hieno parta kuva (8
 tässä on meidän :333333333 halinalle
 tässä on nyt tämmönen kuva musta ja Tiiasta |:
 ja tässä joku VANHA kuva musta D:


No joo eipä mulla varmaa muuta. Meen nukkumaan..

♥: kahvikone

1 kommentti:

  1. perkeleeeeeee oisit sanonu aikasemmi et lähet jo nii ajois. homoo 8( ja juho on partaspurgu tai jotai.. o.o oisit kuullu ku se lauleskeli ei

    VastaaPoista