perjantai 20. tammikuuta 2012

frontside ollie

Toi otsikko ei liity mitenkää tähän tekstiin 0:
Paitsi ehkä ihan sen verran , että mua ärsyttää kun siitä on tullu nii iso juttu
kaikki fb;stä lähtien täynnä sitä ..

Mutta asiaan .. Ei oikein oo tapahtunu mitään erikoista |:
Viime viikonlopun olin Viitasaarella :D
Mulla ei oo sieltä yhtäkää kuvaa, koska mulla ei ollu ensinäkää kameraa mukana.




Siinä pari jotai random kuvaa .. Onneks oonki ollu yksin kipeenä kotona ni en oo ottanu kuvia |: lol

Tänää ois sitten konva , eli joku koulun 9. lk n järjestämä disko juttu ..
Oisin kyl halunnu varmaa mennä kattoon OML Jyväskylään tänää, mut mulla ei ois ollu edes seuraa
ja mut 'pakotetaan' konvaan :D No eipä mulla sitä vastaan mitää oo 0:

Eipä mulla kai sitten muuta, kirjottelen sitten taas ku on jotain aihetta (8

♥: KAHVIKONE

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti