torstai 29. marraskuuta 2012

Sardins are simple

Heipsuli! Aattelin tällä kertaa alottaa suoraan kuvilla. :|

oon kelaillu tässä et laitanko ton mekon kans verkko stay upit vai en :| 




 tylsimmät äikän tunnit ft. eve ^

täs mun makkari jouluvaloinee, ei näytä oikeesti noi rumalta ;_____;

Viime päivinä oon vaan istuskellu himassa, ja miettiny koko elämää. Ja oon tullu tuloksee, etten aijo jäädä oottamaan mitää mitä VOISI tapahtua. Jos tapahtuu ni sitten tapahtuu ilman oottelematta! Sinin kanssa ollaan puhuttu syntyjä syviä (kuten otsikosta ehkä huomaa). 
Mulla ois vielä jotain mitä haluisin lisää mun huoneeseen, oisko kellään mitää ehdotuksia? o: 
Kivaa joulun odotusta teille:3

♥ kahvikone

4 kommenttia:

  1. laita vaan ton mekon kaa noi stay upit :3 näyttäis tosi kivalle! & edustus toi huonekuva :D

    t: jenna-joka-ei-jaksanu-kirjautua-sisään

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo tosi kaunis XDDDD kaikki valot vaa tollasen myttyn XD haha<2

      Poista
  2. verkkosukkahousut? :D::D:D:D:D:D stayupit? ::D:D:d.
    mee vaa alasti

    VastaaPoista