keskiviikko 10. lokakuuta 2012

We live out all our days

Jees, ekanaki - ei oo mun syy jos tää koko systeemi kusee koska en tajuu tästä uudest bloggerista yhtää mitää :'D asd.

joo no,, tässä oon vaa ollu tekemättä oikeestaa mitää |: tänää käväsin mummolassa janican kanssa ..
Oon oikeestaa miettiny, että lukeeko tätä koko blogia yhtää ketää ? Ni, jos tyylii ne ketä lukee kommentois jtn ? ja jossei tuu yli viittä kommenttii ni poistan sit koko blogin :D selvästi selitetty taas.

voisin heittää pari kuvaa tähä si kans.. (jos osaan)



 tehtii tosiaa köksän valinnaisessa jotain piirakkaa ja vissii vähä failattii se ♥


meitsi batmanina


mitä mieltä muute te muut ootte täst uudest bloggerist, tai osaattekste käyttää tätä? nii ja oliks vanha parempi o:

hm eeei meitsilä kai muuta. |: moroo.

5 kommenttia:

  1. Voi ei toi on söpö toi viimene kuva :3

    VastaaPoista
  2. vanha blogger oli paljon parempi :D

    VastaaPoista
  3. tykäsin enemmän siitä vanhasta bloggerista |= ja kyllä mä tätä sun blogii stalkkaan aina (8 heh

    VastaaPoista
  4. vanha blogger oli parempi ja paljon selkeämpi ku tää uus on iha hirveen sekava ja lagii aina D: ainaki mulla..XD ps. hyvännäköinen piirakka, söisin ♥

    VastaaPoista