sunnuntai 30. lokakuuta 2011

didiid, mullon nyt jääny tää taas vähä .__. yksin kertasesti mua ei oo kiinnostanu kirjottaa
enkä oo myöskää jaksanu |: sillekun ei voi mitään.

mä en jaksa panostaa yhtää mihinkä nykyää D:: mulla jää kaikki kesken/tekemättä,
oon vaa hirveen väsy ymym :c

mut joo, me muutettii tos viikko sitte lauantain, enkä oo vieläkää jaksanu laittaa tavaroita paikoillee
ja kaikki on iha sekasin vielä, julisteit me kyl saatii laitettuu Leean kaa, mut ei sit muuta..
en oo ees jaksanu välittää minkä näkösenä lähen vaikka kauppaan.. eisillä nii paljoo oo väliä, mut
kuitenkin.. mun maine täällä on muutenkin nii huono, et tuskimpa kukaa ees välittää minkä näkönen oon
:--D

koulu on menny ihan jeesisti mut äiti on vaa vähä hermon mul koko ajan mun poissaolojen takii..
ja sentakii koska saan seuraavast myöhästymisest istumist, mut mitä sitte? ei maailma siihe kaadu 0:


joo täs mä 6 aikaa aamul :-D

äiti osti mulle tälläset c: kiitos näistä ♥

siin hieno "taidekuva" mun vihost :D





Sit viel pari kuvaa Vilistä, joka on kasvanu ihan sikan ;--; ♥tui



tää ei nyt jostai syystä kääntäny noita kuvia )8 no, ihan sama :--D mä lähen nyt mummolaan ! heya ♥

-KAHVI

1 kommentti: