sunnuntai 18. syyskuuta 2011

Joo tosiaa,,

Viime yön olin sitten Lotan luona.. siellä mulla ei ollut kameraa mukana joten en saanut kuvia.
Nukkumisessa mulla ja Lotalla tuli vähän ongelmia, joten lopputulos oli se, että mä nukuin pikku peitolla
Lotan sängyssä ja Lotta ite nukku lattialla  3 tai 4 peiton kanssa :"D

Ja sit Lotta teki itelleen napakorua, samalla kun mä ite makoilin sängyssä ja tekstasin Nikon kanssa.
Ei Lotta sitten loppujen lopuks saanu laitettua korua siihen kun se reikä oli kai jotenkin vino..
Noh, sinne meni se kahden tunnin työ, ihan turhaan :D Eipä se tosin mua haittaa, kiva oli katella sen ilmeitä..

Perjantain ja lauantain välisen yön olinkin Sinin luona, jonka saattoi päätellä mun edellisestä blogi tekstistä.
Jos sitä edes kukaan luki :: D Me kyl vaan datailtiin ja katottiin kaksi jaksoa 90210:aa ja sitten oltiinkin jo niin
väsyjä, että alettiin nukkumaan. Kello oli sillon jotain puoli kaksi. Niin ja me kuunneltiin Hevisaurusta ! RÄYH!1 joo, en tiiä :D



No sitten kun lähin Lotalta, niin menin käymään Janican luona. Katottiin sen kanssa Myrsky- elokuva.
Siitä sitten meninkin kotiin, ja tottakai juoksin ensimmäiseksi mun huoneeseen... dataamaan. ja tässä mä nyt istun ja kuuntelen Breathe Carolinaa.


Eipä mulla kai muuta (--: Good night !


♥: Kahvikone

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti